ח"כ פינדרוס: "ראשי הרשויות טעו בכתובת"

אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס: "ראשי הרשויות טעו בכתובת"

ח"כ יצחק פינדרוס לגואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית" על מכתב ראש הערים: "אנחנו כנציגי הכנסת צריכים להילחם נגד כל אפליה של הציבור החרדי. אם הם חושבים שעל ידי המכתב הזה הם יקבלו יותר יחס הם עושים טעות" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס, שמונה היום ליו"ר הוועדה לפניות הציבור, שוחח עם גואל ועקנין ב"מהדורה המרכזית", והתייחס למספר נושאים שעל סדר היום.

תחילה התייחס פינדרוס להצעת החוק שהגיש יו"ר מפלגתו ח"כ גפני להורדת אחוז החסימה: "החוק להורדת אחוז החסימה כבר הוגש בכנסת הקודמת. זה לא משהו חדש, מגישים את כל ההצעות חוק שהוגשו בפעם הקודמת" אמר.

במענה לשאלת המגיש גואל ועקנין, האם הוא לא חושש שהחוק יעזור למרצ לחזור לכנסת, ענה פינדרוס: "ההצעה עוד לא הגיע לדיון, כשהיא תגיע לדיון נשקול את כל השיקולים האלו".

לשאלה האם זה נועד לאפשר פיצול מאגודת ישראל ענה: "זה נוהג קבוע שלפני הבחירות אנחנו דנים על ההסכמים ביננו, כעת אנחנו מאוחדים ועובדים ביחד".

על מכתב ראשי הערים אמר: "זה שליש רשעות, שליש טיפשות, ושליש חוסר הבנה. השלטון המקומי מנסה להוציא כסף תמיד מהממשלה, זה לא דבר רע, אבל לגבי החוק הזה הם פשוט טעו בכתובת. אנחנו כנציגי הכנסת צריכים להילחם נגד כל אפליה של הציבור החרדי. אם הם חושבים שעל ידי המכתב הזה הם יקבלו יותר יחס הם עושים טעות" אמר פינדרוס.

פינדרוס הבהיר את דברי יו"ר מפלגתו שאמר כי יבואו חשבון עם ראשי ערים שחתמו על המכתב ואמר: "גפני התכוון שצריך להיות ברור לכל ראש עיר, שאם חרדי ירגיש בעיר שלו סוג ב', לא בטוח שנלך איתו, לא נגיש את הלחי השנייה".

על קריאתו של סגן הרמטכ"ל לשעבר לצאת במרי אזרחי אמר: "ליבי על יאיר גולן, הוא מקיים את המשנה "זקני עמי הארץ כל זמן שמזקינין דעתן מיטרפת". אני זוכר אותו כמפקד אוגדת איו"ש כשהייתי גר בביתר עילית, הוא היה אינטליגנט. כנראה הוא מתוסכל מזה שמפלגתו לא עברה את אחוז החסימה והוא רחוק ממוקד קבלת ההחלטות".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות